• HR Portal
  • HR Blog
  • HR Állások
  • HR Események
  • Bérkalkulátor
  • Belépes
  • Regisztráció
  1. Főoldal
  2. Regisztráció

HRKatalógus regisztráció

Elfelejtett jelszó? - Már rendelkezik regisztrációval? Lépjen be!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK.

Szolgáltató , Brand & Standard Capital Tanácsadó és Szolgáltató Kft. (székhely: 1132 Budapest, Gogol u. 15/A. VI./1.; cégjegyzékszám: 01-09-733997; adószám: 13414166-2-41), kizárólagos tulajdonosa és üzemeltetője a http://www.hrportal.hu című internetes honlapnak. Megrendelő adatait a szerződés elválaszthatatlan részét képező Szolgáltatási Ajánlat tartalmazza. Megrendelő a Szolgáltatónak a Szolgáltatási Ajánlatban meghatározott szolgáltatásait veszi igénybe, az alábbi feltételek szerint:

1. A szerződés létrejötte
Szerződő Felek között szerződéses kapcsolat a Szolgáltatási Ajánlat elfogadásának aláírt, írásbeli visszaigazolásával (E-mailen, faxon vagy levélben) vagy jelen szerződés aláírásával egyidejűleg jön létre.

2. A szolgáltatás igénybevételének általános feltételei
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megadott megrendelői adatok valódiságát ellenőrizze. Amennyiben a Szolgáltatási Szerződés megkötéséhez szükséges adatokat Megrendelő nem, vagy hamisan adja meg, továbbá ha az egyéni megrendelői minőségre vonatkozó nyilatkozatát nem adja meg, úgy Szolgáltató a megrendelést érvénytelennek tekinti. Megrendelő a szolgáltatás igénybevételét, használatát másnak át nem engedheti és nem jogosult a Hirdetési Szerződés megkötésével az őt megillető jogokat részben vagy egészében harmadik személyre átruházni. Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan szolgáltatás használatáért, amelynek során a hozzáférés jelszaván keresztül történik. A Szolgáltatóhoz beérkezett hirdetési anyag a végleges forma és szöveg jóváhagyásától számított 2 munkanapon belül megjelenik, és a megrendelésben meghatározott ideig (általában a megjelenésétől számított 1 héten át, amennyiben a szerződés másként nem rendelkezik) elérhető. Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz a megjelenés kezdő időpontjának és időtartamának betartásáért. Késedelem esetén a szolgáltató alternatív időpontot és a szolgáltatás meghosszabbítását ajánlja fel. Ha a hirdetés 3 (három) napon keresztül nem elérhető Szolgáltató vagy Internet szolgáltatója hibájából, úgy Szolgáltató felajánlja a hirdetés közzétételének meghosszabbítását egy héttel. Szolgáltató fent definiált mulasztása esetén Megrendelő jogosult elállni a szerződéstől, egyéb szavatossági vagy kártérítési igénnyel azonban nem léphet fel a szolgáltatóval szemben.

3. A hirdetés jogszerűsége
Megrendelő felelősséget vállal azért, hogy hirdetése mindenben teljes mértékben megfelel a hatályos jogszabályoknak, így különösen a gazdasági reklámtevékenységről szóló 1997. évi LVIII. törvénynek és a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXXVI. törvénynek, továbbá nem sérti jogellenes módon harmadik személyek érdekeit. Amennyiben Szolgáltató a rendelkezésére álló információk alapján úgy véli, hogy a hirdetés közzétételével fennáll a veszélye az előbbiekben meghatározott követelmények megsértésének, úgy felhívja Megrendelőt a hirdetés megfelelő módosítására. Ha ez nem vezet eredményre, úgy Szolgáltató jogosult megtagadni a hirdetés közzétételét, illetve már közzétett hirdetés esetén azonnali hatállyal felfüggeszteni a hirdetés további közzétételét. Szolgáltató nem vállal felelősséget a hirdetés tartalmáért és a hirdetés megjelenésének jogkövetkezményeiért. A hirdetés hatására létrejövő jogviszonyoknak Szolgáltató nem alanya.

4. Banner vagy szalaghirdetés megjelentetése
A banner hirdetések megjelenésének és kivitelezésének formáját a Szolgáltatási Ajánlat tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltatási Ajánlat másként nem rendelkezik, banner hirdetési szolgáltatás alatt a következők értendők: Egyedi kivitelezésű banner vagy szalaghirdetések, melyek kivitelezésük szerint lehetnek statikus vagy animált hirdetések A banner hirdetésbe épített aktív weblink az aktuálisan futó hírre, céges PR cikkre, cégismertetőre vagy a Megrendelő által kívánt weboldalra mutat. A banner hirdetés anyagát Megrendelő biztosítja a Szolgáltató részére. A banner hirdetések méretét és szolgáltatási díját a Médiaajánlat tartalmazza. A banner hirdetések fájlmérete nem haladhatja meg a 120 x 60 pixel és 120 x 120 pixel méret esetén a 10 kByte-ot, a 120 x 240 pixel, valamint a 468 x 60 pixel méret esetén a 20 kByte-ot. Megrendelő kérése esetén Szolgáltató egyedi kivitelezésű hirdetést készít Megrendelő részére, melynek szolgáltatási díját a Médiaajánlat tartalmazza.

5. Céges PR cikk megjelentetése
A céges PR cikk megjelenésének és kivitelezésének formáját a Szolgáltatási Ajánlat tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltatási Ajánlat másként nem jelöli, a céges PR cikk tartalmazhat egy, legfeljebb 10 kByte fájlmérető képet (logót), a cikk terjedelme legfeljebb 3.000 karakter.

6. Reklámcsík / reklámszöveg megjelentetése a HíRlevélben
Szolgáltató regisztrált felhasználói részére e-mail alapú (opt-in) hírlevelet küld, melyben lehetőséget nyújt html alapú hirdetések (banner, szöveg) megjelentetésére. A hírlevélben megjelenő hirdetések tartalmát Megrendelő biztosítja, azonban Szolgáltató jogosult a hirdetési anyagot ellenőrizni és felfüggeszteni a hirdetés megjelentetését, amennyiben annak tartalma sérti a 3. pontban megjelölt törvényeket, illetve a Szolgáltató vagy harmadik fél érdekeit. A HíRlevél reklám szolgáltatási díját a Médiaajánlat (ill. a Szolgáltatási Ajánlat) tartalmazza.

7. A szerződéses jogviszony időtartama
Szolgáltató és Megrendelő közötti szerződés időtartamát a Szolgáltatási Ajánlat tartalmazza.

8. A díjazás és számlázás rendje
Szolgáltatót az általa nyújtott szolgáltatásért díjazás illeti meg, melynek összegét a Szolgáltatási Ajánlat tartalmazza. Szolgáltató a szolgáltatás-csomagok árát - a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi árszabályozás rendelkezései figyelembe vételével - szabadon állapítja meg. A Megrendelő részére összeállított egyedi Szolgáltatási Ajánlat kizárólag Megrendelő részére készült, a Szolgáltatási Ajánlat feltételeit sem Szolgáltató, sem Megrendelő harmadik fél részére tovább nem adja. A megrendelt szolgáltatásokról Szolgáltató számlát bocsát ki Megrendelő számára, amely tartalmazza az igénybevett szolgáltatások díjait. Amennyiben a Szolgáltatási Ajánlat másként nem rendelkezik a számla kibocsátásának időpontja a megrendelt szolgáltatás teljesítésének napja. Megrendelő a nevére kiállított számlát a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül köteles kiegyenlíteni a számlán feltüntetett összegnek a Szolgáltató OTP Bank 11713005-20392635-00000000 számú bankszámlájára történt átutalással. A fizetési határidő alapvetően 8 munkanap, amennyiben a Szolgáltatási Ajánlat másként nem rendelkezik.

9. Késedelmi kamat
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a mindenkor hatályos jogszabályokban meghatározott mértékű, jogi személyek, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok esetén pedig a mindenkori Ptk. szerinti késedelmi kamatot számítson fel a késedelem első napjától a tartozás kiegyenlítésének napjáig terjedő időszakra abban az esetben, ha Megrendelő a számlán feltüntetett fizetési határidőt elmulasztja.

10. Személyiségi- és adatvédelem
Szolgáltató elkötelezi magát Megrendelők személyes adatainak oly módon történő kezelése mellett, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen eleget téve járul hozzá Megrendelők számára garantált biztonságos internetezési lehetőségek megteremtéséhez. Szolgáltató partneri, megrendelői vagy közönség-adatokat csakis statisztikailag feldolgozott formában, egyedi azonosítókhoz nem kapcsolhatóan hoz nyilvánosságra, s ezekben a statisztikákban sem foglalkozóik olyan jellegű témakörökkel, amelyek bármilyen módon túlmennének a szolgáltatásokkal kapcsolatos, közérdeklődésre számot tartó kérdések körén.

Amennyiben a felhasználó úgy dönt: nem engedélyezni Szolgáltató számára, hogy a megadott adatok alapján később is felvegye vele a kapcsolatot, Szolgáltató a felhasználó kérését tiszteletben tartja.

11. Vis maior
Szolgáltató mindent megtesz a szolgáltatás mindenkori hatékonyságának és folyamatosságának biztosítása érdekében. Szolgáltató jelen szerződés alapján nem tartozik felelősséggel azokért a károkért, amelyeket a szolgáltatása érdekkörén kívül esý meghibásodásából vagy elégtelenségéből adódtak. Egyik fél sem felel a szerződés szerinti kötelezettsége teljesítéséért azon esetekben, amikor olyan, bármely fél érdekkörén kívül eső, előre nem látható körülmények (Vis maior)merülnek fel, amelyek megakadályozzák a szerződés teljesítését, illetőleg a szolgáltatás igénybevételét.

12. A szerződés felmondásának szabályai
Amennyiben a Szolgáltatási Ajánlatban megjelölt szolgáltatások megrendelését és a szerződéses jogviszony létrejöttét követően akár Megrendelő, akár Szolgáltató részéről a szerződéstől való elállás igénye merül fel, szerződő felek a következő irányelveket alkalmazzák: Szolgáltató mindent tőle telhetőt megtesz a vállalt szolgáltatások szerződés szerinti teljesítéséért. Késedelem vagy a szerződéses feltételeknek nem megfelelő szolgáltatás esetén (kivéve Vis maior) Szolgáltató alternatív szolgáltatást vagy időpontot és a szolgáltatás meghosszabbítását ajánlja fel. Megrendelő felmondása esetén Megrendelő köteles Szolgáltatónak megtéríteni valamennyi már teljesített szolgáltatás ellenértékét. Amennyiben még nem kerültek a megrendelt tételek teljesítésre a Megrendelő késlekedéséből fakadóan, a Szolgáltató jogosult a keret- megállapodásban meghatározott lekötött felületek listaárainak összegének az 50%-nak a kiszámlázására. Határozott idejű szerződést a Megrendelő a Szolgáltató súlyos szerződésszegése esetén jogosult azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Megrendelő előzetes írásbeli felszólítása ellenére a szolgáltató 8 napon belül szerződésszegését nem orvosolja. Azonnali hatályú felmondás esetén a szerződés a felmondás időpontjában szűnik meg.

13. Egyéb rendelkezések
A szerződő felek jogviszonyukra elsődlegesen jelen szerződést alkalmazzák. Csak ha egy kérdésre a jelen szerződés nem ad választ, akkor alkalmazzák a Polgári Törvénykönyv rendelkezéseit. Ha a jelen szerződés bármely része akár a megkötésekor, akár később jogszabály kötelező rendelkezésébe ütközne és emiatt érvénytelennek minősülne, úgy a felek kijelentik, hogy a szerződés többi részét továbbra is érvényesnek tekintik. Az esetleg érvénytelen rész helyett azt a jogszabályt alkalmazzák - a szerződés egészével összhangban -, amelyiknek rendelkezései legközelebb állnak az esetlegesen érvénytelen részhez. A szerződő felek bármely vita eldöntésére, amely a jelen szerződésből vagy azzal összefüggésben, annak megszegésével, megszűnésével, érvényességével vagy értelmezésével kapcsolatban a felek között keletkezik, jogosultak a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező törvényszékhez fordulni.

Brand & Standard Capital Tanácsadó és Szolgáltató Kft. 1135 Bp., Petneházy u. 55. I./7.

Én is HR szolgáltató vagyok, szeretnék csatlakozni.

Heti ajánló

  • Közösségi autómegosztó szolgáltatás a cafeteria keretből TIPP
  • Kövesse nyomon munkatársai mentális-lelki egészségének változását: az AVEM teszt TIPP
  • Készen állunk az újraindulásra! TIPP
  • ÚJ ÉV, ÚJ KÖNYVELÉSI SZOFTVER? TIPP
  • Hogyan (ne) toborozz egy virtuális állásbörzén? TIPP
  • Útnak indult Rakonczay Gábor, aki a világon elsőként SUP-on szeli át az Atlanti-óceánt! TIPP
  • Juttatások Covid idején: Legyen B terv! TIPP

Partnereink hírei

  • Vincevesszőt vágtak a borlovagok
  • Hogyan kell gondozni a jukkát?
  • Ültessünk sövénynek fagyalt!
  • Illegális kutyaviadalok: magyar rendőrök adnak otthont a bántalmazott állatoknak
  • Ez a kis papagáj lehet a világ legokosabb madara - videó!
  • Szívmelengető videó arról, hogy a tehenek is imádják a zenét
  • Vas Blanka megnyerte az U23-as világkupa összetettet, Van Aert legyőzte Van der Poelt a VK utolsó fordulójában
  • Tom Dumoulin visszavonul?
  • 15 ezer gyereket vár idén a Vándortábor Program

HR Blog oldalak

  • Egy HR Mentor gondolatai Értékesítési vezető és HR vezető: az üzleti növekedés motorjai

    A HR üzleti társvezetőkkel való kapcsolatápolásáról és együttműködéséről (stakeholder management) szóló sorozat...

  • Restart Mom Project blogja Felmondok (vagy mégsem?) - Karrierdilemmák

    A múltkori cikkemben a munkába visszatérők karrierdilemmájával foglalkoztam. Azonban senki se gondolja, hogy karrierrel...

  • Értékorientált szervezetek építése Az Időtálló Szervezetek

    Mitől jó, jobb vagy kiváló egy szervezet? Milyen belső potenciállal rendelkezik egy szervezet, amellyel képes különleges...

  • Érthető munkajog blogja Veszélyhelyzet 2.0 – avagy mire figyeljünk a szabályoknál

    A koronavírus miatti veszélyhelyzet még mindig velünk van. Ám a pontos megfogalmazás az, hogy ismét velünk van. Mondhatnánk,...

  • OFFICE@HOME Home office bevezetés egy hazai KKV-nál

    Ha valahol, hát a KKV szektorban nem volt jellemző az otthoni munkavégzés. A COVID azonban ezt az alapvetést is megváltoztatta....

További HR Szakmai tartalmak

HR állások

  • Student HR Coordinator (2021. 01. 24)
  • Bérszámfejtő gyakornok (Home Office lehetőséggel) - Process Solutions Csoport (2020. 12. 01)
  • Sr. Compensation and Benefit Expert (2021. 01. 22)
  • HR specialista (bérszámfejtés) - Tatabánya (2021. 01. 25)
  • Munkaügyi ügyintéző (2021. 01. 25)
  • HR adminisztrációs gyakornok (2021. 01. 23)
További sok száz állás HR-területen

Facebook

HR Portal
© Copyright HR Portal - 2003 - 2021
  • RSS
  • ·
  • ÁSZF
  • ·
  • Impresszum
  • ·
  • Referenciák
  • ·
  • Magunkról
  • ·
  • Kapcsolat
  • ·
  • Adatvédelem
  • ·
  • Médiaajánlat
  • ·
  • Médiaajánlat politikai hirdetőknek
  • ·
  • Iratkozzon fel hírlevelünkre